מתקני שעשועים

מתקני שעשועים לילדים איכותיים

מזג האוויר הישראלי מאפשר לנו לשהות רוב השנה בחצרות הבתים ובגני המשחקים השכונתיים. בכדי לשדרג את הגינה או החצרות ניתן לרכוש מתקני משחקים לילדים או מתקני חבלים וטיפוס לילדים. בכך לאפשר להם לשחק וליהנות גם כאשר לא ניתן לקחת אותם לפארקים או גני השעשועים. כך שבמידה ואתם מחפשים אחר מתקני שעשועים הרי שחברת מתקני משחקים אורי ורדי בע״מ, תשמח לענות בצורה מדויקת על כל מבוקשכם.

מה כדאי לדעת לפני שרוכשים מתקני שעשועים

הדברים החשובים ביותר להקפיד עליהם כאשר רוכשים מתקני משחקים לילדים הם איכות ובטיחות המוצרים. חשוב להקפיד לרכוש מוצרים אשר עומדים בתקני הבטיחות והאיכות המחמירים ביותר בכדי להגן על הילדים ובריאותם. מוצר איכותי הוא מוצר העשוי מחומרים העמידים בפני קורוזיה ופגעי מזג האוויר. מתקנים אילו חשופים לנזקי השמש, למים, רוח ואבק ולכן מומלץ לרכוש רק את המוצרים היכולים לעמוד באקלים הישראלי שלא יתבלו במהרה.

בנוסף, מומלץ לרכוש מוצרים צבעוניים בעל עיצובים יפים ומדליקים בכדי לגרום לילדים לרצות לשחק ולהוציא אנרגיות. יתרון נוסף של מתקנים אילו הוא פיתוח הדמיון, פיתוח מיומנויות חברתיות ויצירת קשרים חברתיים ושיפור הכושר הגופני. מתקני השעשועים המוצעים היום עשויים מחומרים שונים. חלקם עשויים מעץ מלא, אחרים מפלסטיק איכותי ועמיד בשילוב מתכת ואלומיניום. מתקני העץ מגיעים אף הם בשלל עיצובים כגון מראה כפרי.

התקנת המתקנים צריכה להיעשות בצורה הבטוחה ביותר בכדי למנוע נפילות וחבלות גופניות. במידת הצורך יש לעגן את רגלי המתקן לקרקע באמצעות בטון. בכדי להיות בטוחים כי התקנת המתקן נעשתה באופן הבטוח ביותר מומלץ להיעזר בחברה המתמחה בהתקנת המוצרים הללו. באופן כללי, רצוי לקנות מתקני שעשועים מחברות המתמחות במכירת ציוד למתקנים לילדים. חברות אילו מודעות לצורך בבטיחות ואיכות מוצרים מהסוג הזה ולרוב יוכלו לייעץ לכם בבחירת המתקנים המתאימים ביותר לכם ולילדכם.

היכן ניתן למצוא חברה המתמחה מתקני שעשועים לגנים?

חברת מתקני משחקים אורי ורדי בע״מ בונה, משווקת ומוכרת מתקני שעשועים.  לחברתנו ניסיון רב שנים בבנייה ומכירה של מתקני שעשועים לכל הגילאים בטווח מחירים המתאים לכולם. אנחנו ידועים בתנאי הבטיחות המחמירים שלנו ועובדים קשה בכדי לספק רק את המתקנים האיכותיים ביותר.

חברת מתקני משחקים אורי ורדי בע״מ עוסקת במכירה של מתקני שעשועים לילדים. ילדים אוהבים לשחק בכל מקום אם זה בבית, בחצר הפרטית או הציבורית או בפארקים. במידה ויש לכם חצר פרטית תוכלו להפוך אותה לגן שעשועים קטן אשר יוכל להעסיק ולהעשיר את ילדכם שעות רבות ובמקביל לתת לכם שעות רבות של מנוחה ושקט.

מתקני משחקים לילדים ומתקני טיפוס
מתקני משחקים לילדים בקיבוץ געש

מספר עובדות על מתקני שעשועים לילדים

מתקני שעשועים לילדים נועדו למטרות שונות כגון הנאה, בילוי חברתי, פעילות גופנית, פיתוח מיומנויות שונות, התפתחות מוטורית, פיתוח דמיון ויצירתיות ועוד.

  • כיום ניתן לרכוש מתקני שעשועים גם לחצר הבית. ברכישה של מתקנים אלו חשוב להקפיד על פרמטרים כמו איכות המתקן, חומר הגלם ממנו הוא בנוי, בטיחות ועמידה בתקנים.
  • כאשר רוכשים מתקנים לילדים חשוב ביותר לקנות מתקן המותאם לגיל הילדים, אחרת הילד לא יפיק את ההנאה והתועלת אותה הוא צריך מהמתקן. מעבר למתקנים הבסיסיים כגון מגלשה ונדנדה, מומלץ לרכוש מתקנים מאתגרים שהילדים אוהבים. לצורך כך, כדאי לקחת איתכם את הילדים בכדי להבין מה הם אוהבים ורוצים.
  • מתקני שעשועים עשויים ממגוון חומרים כגון עץ, מתכת, אלומיניום וכמובן פלסטיק. כמו כן קיימים מתקנים המשלבים בין החומרים השונים. רצוי לרכוש מתקן המתאים לצרכים שלכם ולסביבה שלכם ובמיוחד מזג האוויר.
  • צריך להקפיד לרכוש מתקן איכותי מחברה אמינה אשר מקפידה על בטיחות המוצר. כמו כן רצוי שהחברה תדע להציע לכם שירותי התקנה של המוצר עם הסברים לגבי אופי ההתקנה והתחזוקה שלו. לפעמים יהיה צורך להכין את השטח לצורך התקנת המתקן. אין להקטין ראש כאשר מדובר בעניין הבטיחות, אחרי הכל מדובר בילדים שלכם.
  • לאחר התקנת המוצר, יש להקפיד על כללי הבטיחות במהלך המשחק בכדי להימנע מנפילות וחבלות גופניות מיותרות.

גני שעשועים הם הבילוי המושלם לילדים אנרגטיים. הם מציעים אוויר צח, חברים, הנאה ופעילות גופנית. בדרך כלל אנו בוחרים את גן השעשועים שלנו על פי מידת הקרבה שלו לביתנו, אך הדבר החשוב ביותר בכל גן משחקים הוא הבטיחות. למרבה הצער, מתקני שעשועים לא תקינים והתנהגות לא בטיחותית בגני שעשועים אחראיים למאות תאונות בשנה.

 

מתקני שעשועים נפוצים: הנחיות בטיחות

נדנדות:

נדנדות הן מתקן שעשועים הקשור הדוקות לפציעות ילדים, אך בכמה צעדים פשוטים ניתן למנוע את התאונה הבאה!

  • וודאו שהנדנדה נראית מתוחזקת ושהחבלים שלה מחוברים היטב לקורה העליונה. שימו לב שהמתקן כולו נשאר יציב כשהנדנדה מתנדנדת.
  • שמרו שהילד לא יעמוד או יכרע על הנדנדה, אלא ישאר במצב ישיבה.
  • הקפידו שהילד יתנדנד בנדנדה המתאימה לגילו.
  • הרחיקו את הילד מילדים אחרים שמתנדנדים – ילדים אינם טובים בחישובי מרחקים והם עשויים להתקרב יתר על המידה ולהיפצע.
  • נדנדות בנויות לילד אחד בכל פעם. אל תתנו להם לשבת יחד.
  • אל תדחפו את הנדנדה חזק מדי, במיוחד אם מדובר בילד קטן שלא יכול לומר לכם אם הוא מרגיש שהוא עומד להתהפך.

 

מגלשות:

מעצם טבען, מגלשות נוטות להיות גבוהות במיוחד, ולכן יש לנקוט איתן משנה זהירות.

  • וודאו ששולי המגלשה גבוהים מספיק כדי להגן על הילד מנפילה.
  • שימו לב שאין שביבי עץ בולטים שעשויים לשרוט אותו בעת הגלישה.
  • למדו את הילד לגלוש תמיד עם הרגליים למטה והראש למעלה.
  • כמו כן, הילד צריך לשים לב שאין ילד אחר בתחתית המגלשה שהוא עשוי להתנגש בו, ובהתאם עליו לקום מיד בתום הגלישה למקרה שילד אחר גולש מאחוריו.

 

סולמות ומתקני טיפוס:

מתקני טיפוס מגיעים במגוון של סוגים וגדלים – כולל קשתות, חבלים וקירות טיפוס.

  • וודאו שהמתקנים באיכות טובה, מחוברים היטב לקרקע ושלא חסר שלב או מוט בשום מקום.
  • שימו לב שהילד מטפס רק על מתקנים ההולמים את גילו.
  • למדו את הילד לא לטפס למקום שהוא לא יודע איך ירד ממנו. וודאו שיש לו אחיזה טובה, ושהוא לא מטפס גבוה מדי ליכולות שלו.
  • הקפידו על כמות נאותה של ילדים למתקן. יש מתקנים שעליהם יכול לטפס בבטחה ילד אחד בלבד!

היכן ניתן לרכוש מתקני שעשועים לילדים

מתקני שעשועים איכותיים ובטיחותיים ניתן לרכוש אצל חברת מתקני משחקים אורי ורדי בע״מ. חברתנו בעלת תו תקן מטעם מכון התקנים הישראלי ובעלת מוניטין רב שנים בתחום מתקני המשחקים והכושר בארץ.

בחברת מתקני משחקים אורי ורדי בע״מ תמצאו מגוון של מתקני שעשועים בטיחותיים השומרים על כל תווי התקן. דברו איתנו עכשיו בטלפון 077-5009690 והקימו את גן השעשועים שלכם!

השאירו פרטים או צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

דברו איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תפריט נגישות