מתקני חצר לגן ילדים

איך בוחרים מתקני חצר לגן ילדים?

כאשר רוצים להקים מתקני חצר בגן ילדים או להתקין מתקני משחקים בגן שעשועים קיים, יש מספר סעיפים שיש לעבור עליהם ולבדוק אותם היטב. מתקני משחק לילדים? קהל היעד שלנו הוא פעוטות? מתקני משחק לגן ילדים? כל השאלות האלה הן רלוונטיות וחשובות כאשר אנחנו רוצים לבחור או לשדרג גני משחקים. לכן חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע מומחה בתחום מתקני המשחקים, וזאת על מנת שיוכל לתת לנו את המענה הנכון ביותר עבורנו. אנחנו באורי ורדי מתקני משחק, נשמח לעמוד לרשותכם בכל הנוגע למתקני המשחקים באתרכם. משלב התכנון, דרך שלב הביצוע ועד המסירה וקבלת תו התקן. צרו קשר לפרטים והזמנות.


מעוניינים במתקני חצר לגנים? לחצו עלי!

אילו מתקני משחק מומלצים לגני ילדים?

אם החלטתם לרכוש מתקני משחקים לביתכם הפרטי יש לבדוק שאכן יש מספיק מקום למקם את המתקנים. לא כל מתקן משחקים יכול להתאים לכל בית, יש להתייחס לשטח החצר וכמובן לקחת בחשבון את מרחקי הבטיחות הנדרשים על פי התקן. לבתים פרטיים יש מגוון מתקני טיפוס, נדנדות או מגלשות מפלסטיק שניתן להתקין ולפרק במקרה הצורך, ללא עזרה מיוחדת של בעל מקצוע וללא כלים כבדים.

יש להתאים את מתקני השעשועים לגיל הילדים בגן. כמובן שלא נתקין מתקנים המיועדים לגילאי גן חובה בגן טרום חובה, לכן חשוב לבצע סיור מקדים ומחשיבה לעתיד כאשר מתכננים חצר משחקים בגן ילדים.

מתקני חצר לגן ילדים

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים מתקני שעשועים לגנים?

כאשר מתכננים גן ילדים או גן ציבורי, יש לקחת בחשבון מספר משתנים. בין כל הדברים שיש לבדוק, חשוב לוודא שלחברה אותה בחרתם יש תו תקן על המתקנים אותם בחרתם, ואישור התקנה עבור אותם מתקנים. בחירה בחברה שלא מספקת את האישורים הנדרשים, בסופו של דבר תעלה ביוקר. וזאת מאחר שאם לא יסופקו האישורים הנדרשים, האחריות תהיה על בעל האתר.

מה התרומה של מתקני חצר לילדים?

מתקני חצר לילדים תורמים רמות להתפתחות הילדים. אם זה בפיתוח כישורים חברתיים, חיזוק חגורת הכפתיים, עידוד פעילות גופנית ועוד. הגינה הציבורית היא גן מקום מפגש אחרי המסגרת, מקום שיכול ליצור חברויות ולעודד פעילויות חברתיות.

מתקן חצר בגן ילדים

למי לפנות לקבלת ייעוץ למתקני חצר לגן ילדים?

באורי ורדי מתקני משחק נשמח לעמוד לרשותכם, לספק לכם ייעוץ ללא עלות ולצאת אתכם לדרך. אנחנו מספקים את כל מתקני השעשועים לגנים ועובדים עם המועצות והגופים הגדולים בארץ.

דברו איתנו 

דברו איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תפריט נגישות