נדנדות לילדים לחצר

חברת מתקני משחקים אורי ורדי בע״מ מוכרים מגוון מתקני ילדים וביניהם גם נדנדה לחצר לילדים. משחקי חצר או גינה גורמים לילדים להיות פעילים יותר, להוציא אנרגיה וגם גורמים לפיתוח הדמיון והכישורים החברתיים. בין שלל המשחקים, נדנדה לגינה ולחצר זה משחק שילדים מאוד אוהבים. כאשר תרצו לקנות נדנדה לילד כדאי לדעת מספר דברים.

צרו קשר להזמנות ופרטים נוספים!

טיפים לבחירת נדנדה לחצר לילדים

קיימים מספר סוגים של נדנדה לחצר:

  • נדנדת גינה – הנדנדה הקלאסית המוכרת מפארק שעשועים. ניתן לרכוש אותה בדרך כלל עם או בלי מעמד בסיס. במידה ובחרתם לקנות את הכיסא בלבד, ניתן לתלות אותו על פרגולה, תקרת בטון, או עץ חזק. תוכלו לתלות אותו גם בתוך הבית ואפילו בחדר הילדים.
  • נדנדת תינוק – נדנדה המגיעה בשני מצבים עם או בלי מתקן בטיחות. הנדנדה מתאימה בדרך כלל לילדים מגיל 9 חודשים ומעלה. ניתן לתלות אותה כמו נדנדת גינה וניתן להוסיף מתקן לתליה.
  • נדנדת עלה ורד – נדנדה קלאסית של גני ילדים. מדובר במוט המחובר במרכזו לציר ועליו כסאות משני הצדדים. המתקן עצמו מתנדנד על ידי העברת משקל מצד לצד.

כאשר בוחרים נדנדה כדאי לוודא את הדברים הבאים:

  • חומר – בחרו נדנדה מחומר שאתם אוהבים והמתאים לעיצוב הגינה או הבית. נדנדה מפלסטיק מתאימה לרוב הבתים וסגנונות העיצוב.
  • אקלים – במידה ואתם גרים במקום שיש בו הרבה גשם, נדנדת פלסטיק תהיה הבחירה הטובה ביותר מאחר והיא תחזיק מעמד זמן רב בתנאים הללו, אך לא בטוח שזאת הבחירה הטובה במקומות עם הרבה שמש.
  • אופן השימוש – במידה ומדובר בכמות גדולה של ילדים, מומלץ לבחור בנדנדה היכולה להכיל כמה שיותר ילדים בכל פעם. למשל קיימות נדנדות עלה ורד היכולות להכיל 2 או 3 ילדים בכל צד בכל שימוש.
נדנדה לחצר לילדים
נדנדה לחצר לילדים, קן ציפור ומושב בוגרים

מקום מומלץ לרכישת נדנדות לילדים

מקום מומלץ לרכישת נדנדה לחצר לילדים הוא חברת מתקני משחקים אורי ורדי בע״מ. אצלנו תמצאו מגוון נדנדות גינה לכל טווח הגילאים. כל המתקנים שלנו עומדים בתקן של מכון התקנים הישראלי ובטוחים לשימוש. צרו קשר עוד היום לצורך קניה מהטובים ביותר.

מדוע מומלץ להתקין נדנדות לילדים לחצר?

חצר הבית הוא אחד מן החללים הפעילים ביותר בבית ובסביבתו במהלך שעות האור, למעשה לא מעט פעמים אנו רואים את ילדינו מוצאים בחצר מקום של פורקן, כיף וחוויות. לא מעט הורים ומשקי בית מבינים את החשיבות בפיתוח נכון של החצר ופועלים ללא לאות לשם הבטחת החצר כמקום בטיחותי, איכותי וכיפי למשחק באותה הנשימה. נדנדות לילדים לחצר הפכו בשנים האחרונות למוצר צריכה בסיסי ולבחירתם של מאות אלפי משקי בית בישראל.

מהם היתרונות בנדנדה לילדים בחצר?

נדנדה לחצר נחשבת כבר מזה כמה עשורים כאחד מן מוצרי הצריכה הבסיסיים בעולם המערבי, למעשה אם אנחנו מסתכלים על מדינות כמו ארה"ב, קנדה ואוסטרליה אנו מגלים כי מרבית בתי הקבלן מגיעים עם נדנדה ייעודית בחצר – כך שמדובר במוצר צריכה בסיסי ו"חובה" לכל דבר ועניין. דרך נדנדה לחצר תוכלו לספק לילדים שלכם מעטפת חווייתית מלאה בה הם נהנים ומוצאים מקום של פורקן במהלך שעות היום.

למה מומלץ לרכוש נדנדה מעוצבת לגינה?

לא מעט אנשים כאשר אנחנו מדברים איתם על נדנדה לגינה עולה להם אסוציאציה של הנדנדות המסורתיות בגני הילדים וגני העירייה השונים מה שנראה עבורם יותר כמו פריט פונקציונאלי ופחות עיצובי, אך זוהי ממש לא המציאות. כיום ניתן לעצב נדנדה לגינה בהתאמה אישית יחד עם אורי ורדי המתמחה בייצור נדנדות לגינה לצד מוצרי עץ רבים – בשיחה תאפיינו את הצרכים העיצובים והפונקציונאליים שלכם ותחזרו לביתכם יחד עם נדנדה לגינה המתאימה בצורה עיצובית ומתקשרת בהרמוניה מוחלטת עם שאר חלל הגינה שלכם.

האם נדנדה לחצר משמשת רק ילדים?

כאשר אנחנו מדברים על נדנדה לחצר לילדים לא מעט מבוגרים תוהים האם יהיה להם שימוש באותה נדנדה, התשובה היא חד משמעית כן. כאשר אנחנו מדברים על נדנדה לחצר לילדים אנו רואים מספר יתרונות גם למבוגרים:

  • פינה שקטה ונחמדה בגינה– ניתן למקם את הנדנדה בכל מקום בגינה, אנו מאמינים כי נדנדה ייעודית יכולה להפוך לאחת מן הפינות השקטות והשלוות ביותר בחצר הבית שלכם. פינה שבה תרצו לנוח מכל נבכי היום, לעשות שיחת פלאפון לאדם אהוב ואפילו לקרוא ספר תוך כדי שאתם נושמים אוויר צח ומתנדנדים.

  • ניצול נכון של השטח– כולנו רוצים לנצל את השטח בצורה נכונה, יחד עם נדנדה איכותית ופונקציונאלית ניתן לנצל את השטח בצורה נכונה ואיכותית.

מה חשוב לדעת לפני רכישת נדנדות לילדים לחצר?

כאשר אנחנו מדברים על נדנדות לילדים לחצר אחד הדברים הראשונים העומדים מול העיניים שלנו הוא נושא הבטיחות, מאחר ומדובר במלאכה הדורשת לא מעט ניסיון אנו ממליצים לכם לעבוד יחד עם בעל מקצוע המתמחה בתחום ויודע את כל רזי הבטיחות והאבטחה סביב עולם הנדנדות. חברת אורי ורדי מתמחה בכל הקשור לעולם הנדנדות ועובדת ללא לאות על מנת לספק נדנדות לילדים לחצר בצורה הבטיחותית ביותר. כמו כן, אנשי המקצוע שלנו יעברו יחד איתכם על דרכים לשימוש נכון, הולם ובטיחותי בנדנדה.

למה מומלץ לרכוש נדנדה לילדים מאורי ורדי

רכישת נדנדה לילדים היא מלאכה לא קלה במיוחד אשר דורשת תכנון, יצירתיות ועיצוביות בלתי נלאית. חברת אורי ורדי מתקני משחק בע"מ נחשבת לאחת החברות החלוצות והמובילות בתחום מתקני המשחק ומתמחה בייבוא, התקנה, הקמה ותחזוקה חודשית של משחק ומחזיקה בכל תווי התקן המחמירים לשם ביצוע המלאכה.

אנו נשמח לקחת חלק בפרויקט הבא שלכם ולבנות יחד איתכם נדנדה לגינה לילדים שהיא לא פחות מנדנדה למבוגרים, זה הזמן שלכם לבחור נכון – זה הזמן שלכם לבחור אורי ורדי.

מחכים לשיחה.

דברו איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תפריט נגישות